LOADING

Type to search

Biznes Styl życia Technologie

Zewnętrzna ekspozycja towarów – umieść ja pod namiotem

Bez względu na warunki atmosferyczne ofertę swojej firmy można prezentować pod namiotem. Pawilony handlowe dostępne w bogatej ofercie zróżnicowanych produktów zachęcają do ochrony swojej ekspozycji przed czynnikami zewnętrznymi oraz zwiększenia szans zainteresowania ofertą. Namioty handlowe stanowią mocny punkt reklamy, jeżeli prezentują logo lub nazwę firmy, która widnieje w widocznym miejscu, a dostosowanie kolorystyczne do barw firmowych znacznie zwiększa rozpoznawalność marki wśród pozostałych ofert.

Namiot handlowy – czy jest odpowiednim wyborem?

Wytrzymałe, odporne na działanie promieniowania słonecznego, deszczu oraz śniegu pokrycie namiotów handlowych z materiału poliestrowego stanowi solidną ochronę prezentowanych materiałów, zarówno w upalne słoneczne dni, jak i w aurę deszczową, a nawet zimową. Stelaż namiotu wykonany jest z ocynkowanej ogniowo stali. Jest łatwą do rozłożenia i złożenia konstrukcją, która może być wygodnie transportowana, co zwiększa możliwości prezentowania swoich produktów. Estetyka i wytrzymałość namiotów handlowych są wyznacznikiem nienagannej ekspozycji towarów, która pozostanie ochroniona przed niesprzyjającą pogodą, a jednocześnie łatwo dostępna dla potencjalnych klientów.

Ekspozycja towarów w namiocie handlowym może być dostosowana do możliwości, potrzeb dostawcy oraz warunków zewnętrznych. Dzięki możliwości zdjęcia pokrycia tekstylnego ze ścian bocznych pawilonu, jest możliwość zapewnienia dodatkowego przepływu powietrza, zwiększając komfort wystawcy oraz klientów podczas dni upalnych. Otwieralność ścian wiąże się również z możliwością dostawienia kolejnych namiotów, co pozwala na poszerzenie oferty i estetyczne wyeksponowanie towaru.

Ekspozycja pod namiotem – kiedy się sprawdzi?

W sytuacji, gdy firma opiera swoją działalność o usługi handlowe lub gastronomiczne świadczone w terenie, namiot handlowy sprawdzi się idealnie jako baza prezentowania produktów. Możliwość rozstawienia namiotu handlowego w dowolnym miejscu zwiększa bazę klientów.

Często zdarza się, że przedsiębiorstwo działające stacjonarnie potrzebuje w przenieść swoją ekspozycję w plener. W przypadku pikników, uroczystości miejskich, targów lub zlotów można zaprezentować produkty firmowe niezliczonej liczbie osób, do której stacjonarnie nie ma możliwości dotarcia. Namiot handlowy stanowi korzystną i estetyczną formę prezentacji oferty firmowej.

W czasie letnich miesięcy można powiększyć przestrzeń lokalu firmowego o część przyległego pleneru, wykorzystując namiot handlowy jako osłonę dla produktów. Wówczas przechodnie z pewnością zwrócą uwagę na ciekawą ekspozycję towarów w namiocie i dokonają spontanicznego zakupu.

Źródło: DasCompany.com – Namioty wystawowe